Aktiv idag |  Aktiv de senaste tre dagarna |  Aktiv senaste veckan |  Inte aktiv senaste veckan | 



KATEGORIER:
Fråga bandet
[ SvAk konserter ]
SvAk musik
SvAk texter
Övrig musik
Övrigt
GeneralKnas
Räven
Stures Dansorkester


DISKUSSIONER:

spelningar 09...
Malmöfestivalen...
Spelning på La festivalen...
SIESTA ...
Genaral knas och sture på kult...
Falun 17 Nov...
Örebro?...
Malmöfestivalen 2008...
På lördag...
Kafe 44...
Norrland...
Borlänge 9 Nov...
Mejeriet - vem va du?...
Mejeriet Whuttt!!!!...
Linköping...
titti??...
MegamusiK?...
Linköping 31 Okt...
Växjö...
Förköp i Lund?...
Tid för stockholmsspelningen...
Jönköping, 6 oktober...
åldersgränserna?...
debaser medis 26/10?...
Karlstad - UNO 1 Sep 07...
augustibuller...
[ Setlist... ]
Helsingborgsfestivalen...
Öland Roots...
"Gamla Godingar"...



[ > ]


INLÄGG:   

[ Setlist ]

My skriver 2007.08.15 11:30:31:
Alexander:
den spelas visst ibland, som T skriver. Det spelas flera av låtarna där titti hade verser. Hon är ju inte oersättlig. även om vi som lyssnade även på tittis tid hör hennes röst inom oss när det är dags för de verserna så tycker jag det har funkat grymt utan henne också!


T skriver 2007.08.14 11:29:11:
Det händer dock emellanåt att den låten spelas utan Leia. Den funkar bra ändå.
Dock har det förmodligen med längden på speltid i kombination med humör om den körs eller inte. På festivaler är det ju arrangören som bestämmer hur lång tid man har på sig att spela och då blir det att välja vad som hinns med.


Alexander skriver 2007.08.14 01:08:42:
Viktor: Som du säkert har märkt så är Leia inte längre en medlem i SvAk och det är förmodligen därför de inte kör Ctrl+Alt+Del. Vilket är väldigt synd. Vore kul om de istället för att Titti drog den låta publiken köra allsång på första versen, skulle nog funka då i princip alla fans kan den utan och innan.


viktor skriver 2007.08.05 12:36:10:
haha dom vågar väll inte vara rebbeler på en punkfestival men ctrl alt delete borde dom styrt :D

blev jävligt njöd med en varning iaf ;D fett med drag där ;D


waddle skriver 2007.07.25 14:28:20:
Några låtar de spelat på de konserter jag sett i år:

-naturligtvis mycket från nya skivan bla vakna och uppe i höjden, inuti, fienden inom.
sen andra go bitar som tex vetande, framåt och några grymma takter av den elfte.

personligen saknar jag snapphaneklanen, styr den opp och ctrl alt del men det måste ju vara drygt att spela samma låtar år efter år-


Viktor skriver 2007.07.25 01:53:25:
tja :) undrar om ni kan avslöjja några låtar ni ska spela på augustibuller :) jag är fett taggad :D:D:D

Kärlek och Revolt //Viktor