Aktiv idag |  Aktiv de senaste tre dagarna |  Aktiv senaste veckan |  Inte aktiv senaste veckan | 



KATEGORIER:
Fråga bandet
[ SvAk konserter ]
SvAk musik
SvAk texter
Övrig musik
Övrigt
GeneralKnas
Räven
Stures Dansorkester


DISKUSSIONER:

Island Vibration...
gbg reggaefestival!?!?!...
Kristianstad...
peace and love...
Finlandsfärjan...
Hultsfred, Pampas, torsdag, 02...
URF i år?...
Uppsala reggae festival?...
Landets krona...
Stockholm...
Stockholm?...
Siesta - Önska låt?...
Release fest i Landskrona...
Folk & rock, Malmö...
kom till oslo...
Releasefesten...
Biljetter!!!...
Biljetter till releasefesten i...
Vill du så kan du så får du-fe...
Bengans...
Malmö - Pildammarna...
Spelningen i köpenhamn...
Melkweg, Amsterdam...
Lund ...
Glöm inte norrland!...
Karlstad, snälla?...
Augustibuller...
JORDEN BLIR HIMMEL 2007 ...
[ Festivalpremiär i Hlm/Siesta... ]
Storlek......



[ < ][ > ]


INLÄGG:   

[ Festivalpremiär i Hlm/Siesta ]

jesper skriver 2007.04.22 22:20:16:
det ska bli så jävla gött att se er på SiESTA! igen.


Gillis skriver 2007.04.10 12:40:36:
vi har ej fått tiden ännu men vi tror på ca kl 2300


Alex skriver 2007.04.06 22:00:27:
Vet Gillis eller någon annan almighty vilken ungefärlig tid SvAk stiger på scen på lördagens spelning på Siesta?


My skriver 2007.03.06 12:58:16:
Tack för svaret!
Tack för hoppet!
ses!


Gillis skriver 2007.03.05 15:10:29:
Vi hoppas såklart komma till sthlm till sommaren och det verkar bli något häftigt där som vi kanske är med på. Detta är lite hemligt samt väldigt oklart ännu därför får ni ha tålamod.

Plattan kommer släppas i hela norden och många lyssnare finns ju numer även i Norge och Danmark (samt några tror vi i Finland också även om vi ej spelat där) så därför vill vi även givetvis försöka spela utanför Sverige en hel del men vi tror att bandet kommer spela i de flesta delar av landet.









My skriver 2007.02.28 13:26:35:
Hej! sitter och funderar, vet hur grymma ni e på festivalspelningar och har fått för mig att ni satsar på en nordisk turne med inriktning på festivaler i sommar, stämmer det eller? vet inte var jag läst...
Vet ju nämligen även hur underbara ni e på mindre spelningar, har sett allt från tjugo i publiken till festival, och undrar då om ni helt lägger ner detta inför 07? Ser på bilder att ni verkar ha gjort små spelningar 06...
Ska vi 08or sluta hoppas å få se er här och fortsätta ge oss ut i landet för spelningar? spelar väl iof ingen roll, jag överlever ju såklart med både hopp och resande! Hoppas det går bra med skivan!


Daniel skriver 2007.02.09 16:22:17:
Ja fan vad underbart det kommer bli! =D



jessica skriver 2007.02.08 18:42:43:
Så blev min dag förgylld!
Något att se fram emot så här i gråvintern och alldeles för mycket jobb och alldeles för lite ljus...
Kul med konsert med nytt material!