Aktiv idag |  Aktiv de senaste tre dagarna |  Aktiv senaste veckan |  Inte aktiv senaste veckan | 



KATEGORIER:
Fråga bandet
SvAk konserter
SvAk musik
SvAk texter
Övrig musik
Övrigt
[ GeneralKnas ]
Räven
Stures Dansorkester


DISKUSSIONER:

Spelning Örebro!...
6/6-09 Ösd...
Andra plattan!...
Peace and love...
Facebook?...
live i åre 6 december...
spelning i stavsnäs?...
Text till "Du duger"...
Ideologier...
2008...
Generalens tatuering?...
[ Urkult... ]
Koncerter...
T-shirt...
Ivan...
Varagårdsskolan?...
Generalens man...
KP...
Malmöfestivalen...
Generalens jacka på öland root...
Grym spelning i Strömstad...
Knas i Landskrona...
Snubbel...
Utvecklings-samtal!...
mellan himmel & jord...
Ivan?...
illo tempore.....
Ivans ord...
Nepal...
?...



[ > ]


INLÄGG:   

[ Urkult ]

Malin skriver 2007.12.26 23:54:05:
klart man står längst fram i mitten! annars är det dåligt!!
iaf de 14 gånger jag sett dom. Har dock stått längst bak två gånger och innamför kravallstaketet och filmat en. men annars så är det alltid längst fram i mitten!


Anton skriver 2007.12.25 22:06:16:
Jo, dä va en bra spelning^^ jag va där med min polare, första gången jag hörde akademien, tyckte att dom var skitbra, så lyssnar på dom hela tiden nu ;p OCH JAG STOD LÄNGST FRAM :D


Rebecka skriver 2007.08.06 11:43:24:
Hej på dig generalen! Jag vill tacka dig ( och resten av bandet såklart ) för en helt grym och oförglömlig spelning på Urkult i år. Ni var helt fantastiskt grymma ( vilket ni i och för sig alltid är) stämningen var på topp. Fantastiskt att för en stund bara få kopplas bort och dras med i gunget, tonerna och alla orden. Kvällen blev ju inte sämre av att släppa loss på danslogen och få urkulthistoriens svettigaste kram av herr knas själv! Tack för en fantastisk kväll.
Ni äger! Fortsätt med det ,tack!
Den enda kritik jag har att framföra är att ni borde spela här uppe i norrland lite oftare. T.ex i Umeå. Det är synd att sverige ska va så förbaskat avlångt!

Kärlek och respekt!