Aktiv idag |  Aktiv de senaste tre dagarna |  Aktiv senaste veckan |  Inte aktiv senaste veckan | 



KATEGORIER:
Fråga bandet
SvAk konserter
[ SvAk musik ]
SvAk texter
Övrig musik
Övrigt
GeneralKnas
Räven
Stures Dansorkester


DISKUSSIONER:

Ackord...
Spotify...
Du vill så du kan 2010...
Punk?...
Musiktips?...
Samma nytt...
Akademiens bästa låt?...
Smakprov?...
Söker en låt!!...
Musik jag inte vet var jag ska...
Samma gammla samma nytt...
kärleksbrev till SA...
Bas tabs......
Bästa just nu!...
GeneralKnas=Dr. Alban?...
Vilken skiva?...
Kenneths nya......
[ Producerat av Kapten röd?... ]
Klappjakt...
liten kontroversiell undran...
Nya skivan...
vakna remix...
Tracklist på nya plattan;...
Skivorna?...
Mixtapeen...
Det var han, Fienden Log...
"Du Kan" från mixtapet......
"Du Kan" från gillis mix tape?...
Musik som inspiration...
Naivitet vs Concrete Jungle...



[ > ]


INLÄGG:   

[ Producerat av Kapten röd? ]

Malin skriver 2007.12.26 23:51:03:
ja, om de litar på allt som står på wikipedia jämt så har de en hel del om bakfoten.


lars skriver 2007.12.24 23:38:02:
dom på p3 hade fått allt om bakfoten bara


Jonas skriver 2007.12.22 23:13:26:
Jo, jag känner ju till att några av hans rytmer finns med på knas soloalbum, o jag tror de sa det först också. Men sedan sade de alltså att han även producerat åt akademien o jag tyckte det lät lite konstigt (för jag tycker jag har hyfsad koll men detta hade jag aldrig hört nånting om) o i och med att han inte sa emot så antog jag att det stämde.. menmen han kanske var trött, d var nog ganska tidigt på dagen =)


jonte skriver 2007.12.22 14:08:56:
och vilka det är står i konvolutet till skivan, om jag inte minns helt fel så är det tre låtar. varav en är general utan arme


DonCho skriver 2007.12.21 19:05:02:
Kaptenen har inte proddat någon låt till Akademien, däremot till generalens soloalbum. Kanske var det det som menades.


Jonas skriver 2007.12.21 18:22:56:
Hej. Hörde en intervju med kapten röd på p3 nu i dagarna och där sades det något om att han hade tidigare hade producerat lite rytmer till svenska akademien. Så vilken eller vilka låtar med svenska akademien är producerade av kapten röd? hade varit roligt att veta...