Aktiv idag |  Aktiv de senaste tre dagarna |  Aktiv senaste veckan |  Inte aktiv senaste veckan | 



KATEGORIER:
Fråga bandet
SvAk konserter
SvAk musik
[ SvAk texter ]
Övrig musik
Övrigt
GeneralKnas
Räven
Stures Dansorkester


DISKUSSIONER:

Låttexter sökes!...
samma nytt lyrics...
vilken låt?...
okunskap?...
Här citerar jag er brett! Tack...
kenneths nya, analys....
HJÄLP!...
Bränner på bål...
styr den opp-text?...
Ctrl+Alt+Delete...
Ockuperad mot Ockupant...
Kärlek och revolt...
261...
Vår anledning...
Den obligatoriska slagdängan?...
vilken låt...
Du kan...
Låttexterna ?...
mål i mun?...
akut akut...
Psalm För Mörkrädda.....
Lär av dom lärda...
[ kirg i ditt köpcenter... ]
Angående textrad i den elfte...
Kenneths nya...
"Babylon ska falla . . . ....
HJÄLP!...
"Lär av dom lärda" (hjälp fort...
sammanstrålar...
rysningar...



[ > ]


INLÄGG:   

[ kirg i ditt köpcenter ]

Titti skriver 2007.04.28 09:04:24:
Revolution!
Trycka dekaler/klistermärken.
Det behöver väl inte bandet göra? Om du har en idé så genomför den bara! Du behöver väl inte bandets hjälp!?
Kör på bara!
Lycka till!


lars-på-bas skriver 2007.04.28 00:39:04:
revolution..
inte så dum idè faktist!!!


Gillis skriver 2007.04.25 11:23:52:
lyssna ordentlgit så trädr nog alla rader fram.

vi kommer göra en amssa stickers så kom till malmö åpå vaborg för då skall de vara klara att delas ut!


revolution skriver 2007.04.23 23:01:31:
goddag

upphovmännen till den skånska raggan har varit en grym diskningsskiva för mig. det märks att det är tidiga låtar och kvaliteten har ökat markant med tiden. så plötsligt råkade jag gå närmare cd spelaren och hörde den underbara raden, skulle du hitta blod på klänningen i köpcentrat är detta helt normalt. jag blev ju tvungen att lyssna mer och märker till min förvåning att det är en av akademiens bästa texter. men den är som bortblåst, det finns ju som bekant inget texthäfte till denna skiva. och den verkar inte finnas på hiphoptexter heller. vad skall en människa göra. finns texten eller är den improviserad för inspelningen och aldrig därefter framförd? finns det hemliga statsangelägenheter som behandlas, som riktas till främmande stat för framtida invasioner? kan det vara därför jag inte hittar den.

högt ärade band, ni som besitter förmågan att entusiamera och skapa insikt. ni som med era ord skapar kärleksarmén. har någon av er rafsat ner texten på baksidan på en pizzakartong, gjort stödord på ett icakvitto, eller bara kan erinra er några rader ur den vore jag tacksam

kort sagt jag söker texten till det pågår ett krig i ditt köpcenter.

för övrigt bör bandet trycka upp klistermärken eller andra dekaler att sätta upp i butiker, med texten

"skulle ni upptäcka fläckar av blod på våra produkter är det normalt, vi pressar arbetarna ganska hårt, för din skull"

med mycket vänlig hälsning