Aktiv idag |  Aktiv de senaste tre dagarna |  Aktiv senaste veckan |  Inte aktiv senaste veckan | 



KATEGORIER:
Fråga bandet
SvAk konserter
SvAk musik
[ SvAk texter ]
Övrig musik
Övrigt
GeneralKnas
Räven
Stures Dansorkester


DISKUSSIONER:

Låttexter sökes!...
samma nytt lyrics...
vilken låt?...
okunskap?...
Här citerar jag er brett! Tack...
kenneths nya, analys....
[ HJÄLP!... ]
Bränner på bål...
styr den opp-text?...
Ctrl+Alt+Delete...
Ockuperad mot Ockupant...
Kärlek och revolt...
261...
Vår anledning...
Den obligatoriska slagdängan?...
vilken låt...
Du kan...
Låttexterna ?...
mål i mun?...
akut akut...
Psalm För Mörkrädda.....
Lär av dom lärda...
kirg i ditt köpcenter...
Angående textrad i den elfte...
Kenneths nya...
"Babylon ska falla . . . ....
HJÄLP!...
"Lär av dom lärda" (hjälp fort...
sammanstrålar...
rysningar...



[ > ]


INLÄGG:   

[ HJÄLP! ]

Tösabiden skriver 2008.09.02 09:32:28:
YES! Rebell mot dig själv va d. Det blir lätt så att man hör litta illa efter några öl. Tack så hemskt mycket för hjälpen!

Tack!
/Syster i söder


r skriver 2008.09.01 21:19:58:
jag tror (men är inte säker) att det skulle kunna vara "rebell mot dig själv" av och med det fantastiska skånska reggaebandet kung kodum! den låten fanns med på debutalbumet "vik din egen krona, bli din egen kung". Skitfet låt om jag får säga det själv. Men alltså inte akademien. De har mig veterligen aldrig spelat den live o inte heller spelat in den i studion. Däremot har sture o knas gästat på en låt med kung kodum, nämligen vrid opp tempot.. om man nu skulle va sugen på den lilla fina kombinationen.. jaja hoppas det hjälpte!


Tösabiden skriver 2008.08.31 20:42:08:
Jag har hört en låt som jag bara måste få tag i men jag vet inte vad titeln är men det går i stil med: "...en vän mot daj själv, en vän mot daj själv" grymt bra låt men jag har googlat sönder mina fingrar & ber er nu hjälpa både mig & mina fingrar att komma till ro, och hitta låten....

PS. Fortsätt med det ni gör för ni gör det så j**la bra.

Tack på förhand
/Syster i söder