Aktiv idag |  Aktiv de senaste tre dagarna |  Aktiv senaste veckan |  Inte aktiv senaste veckan | 



KATEGORIER:
Fråga bandet
SvAk konserter
SvAk musik
SvAk texter
Övrig musik
[ Övrigt ]
GeneralKnas
Räven
Stures Dansorkester


DISKUSSIONER:

[ Webshopen... ]
Hot this year crew(premiär)kon...
Hylla de som hyllas bör...
Bohusläns rub-a-dub :)...
ett alternativt samhälle...
tatuering...
eldning......
Idéer kring en tatuering!...
Så vad är på gång?...
Dokumentär?...
Angånde Forumet...
Kläder...
Debatt med våp, politiker och ...
vem är detta...
T-shirt lejon kärlekskrigare...
Sture på filmtipset.se...
Loggo..!! Läs Detta...
palestinasjal...
Snygg bild...
Stadshuset / Sundsvall...
Kärlekskrigare, t-shirten!...
Bästa svenska artisten...
Nya Videon!...
Signerad Sv. Ak tröja!...
Kristendommen och babylon...
SHOP...
Loggans ursprung...
Dreadlocks...
TACK...
Jisses...



[ > ]


INLÄGG:   

[ Webshopen ]

lagret skriver 2010.10.09 12:13:23:
Tyvärr finns inga mössor kvar..allt som finns ligger ute i shopen. Håll utkik i dagarna här..nytt kaptenmaterial kommer dyka upp...nytt SVAK lär inte tryckas upp i första taget. Bandet får nog ta och återförenas först i såfall:)


Jocke skriver 2010.09.16 06:01:51:
Hejsan! tänkte bara kolla om ni slutat sälja akademien kläder nu när de tyvärr har lagt ner? skulöle jätte gärna vilja ha en mössa!

Mvh Jocke


Lagret skriver 2010.05.11 19:47:59:
Hej Anton,
webshopsansvarig här. Vi har inte fått något mail ifrån dig, det är helt säkert. Jag kollar av och svarar på alla mail dagligen... Det var mycket strul kring jul, webshopen tog ett rejält jullov och din beställning kan ha försvunnit i allt stök och bök, men skumt det där med mailen.. I varje fall, skriv till webshopen igen och lämna ditt beställningsnr så ska jag kolla med banken omedelbart och om din betalning inte hamnat någon annanstans så har du den inom tre dagar! Ber så hemskt mycket om ursäkt för denna rekordlånga väntetid för din tröja.. Finns faktiskt inga ursäkter i världen för det. Det kan vara (måhända långsökt men ändå) så att det kommit bort i posten (och då får du en ny), men för att vara säker så behövs som sagt din kod, beställningsnumret, så maila direkt till oss. I

vänligen
lagret


magnus skriver 2010.05.10 21:10:12:
hade jag varti du hade jag mailat Gillis

http://www.swingkids.se/infoochkontakt


Anton skriver 2010.05.10 16:38:06:
Hejsan! Jag undrar bara vad som har hänt med webshoppen, beställde en huvtröja för ett riktigt bra tag sedan (vid jul ungefär) och pengarna har satts in men har fortfarande inte fått tröjan. jag har mailat flera gånger men inte fått något svar. vad har hänt med min order? någon som haft liknande problem? finns det något nummer? tacksam för hjälp!


webshopen skriver 2009.12.06 10:07:38:

Hej alla fina människor!

Tänkte bara passa på att tipsa om fina julklappar i webshopen, men beställ i tid, den 20 dec tar vi ett juluppehåll och beställningar som blir betalda efter detta kan det bli lite väntetid på. Så att ni vet...webshopen drar norrut till Tomteland och kommer inte söderöver förrän i januari nångång.

Go jul

Lagret
Skrev webshopen från universum


Alexander skriver 2009.10.29 11:16:46:
Okok....I do it...!


Lagret skriver 2009.10.29 08:45:18:
Alexander..hör av dig till lagret så ska vi se om vi kan rota fram nåt till dig..


Alexander skriver 2009.10.28 11:19:16:
Tjena Grabbar o tjejer...!

Jo jag undrar bara om ni kan trycka upp mer Akademin tröjor, alternativt sälja en ur garderoben, såg att det bara finns XS kvar i webshopen, Passar inte riktigt, Skulle gärna vilja ha en med mej på resan genom livet,

Sture va lite bussig nu, släpp på en svettig fan åt mej, lovar o inte tvätta den ;=)



Lagret skriver 2009.06.17 15:48:49:
Nu rullar shopen igen, efter en tid av lite struligheter. Så fort nya plagg inför sommaren kommer, hamnar de också i shopen.



Fajs skriver 2009.06.11 20:34:28:
Tjo! denna tråden verkar inte riktigt aktuell men provar iaf... jag har beställt från shoppen & betalat för ca två veckor sedan men har inte fått något paket. Har mejlat & frågat om det utan att få nåt svar. Är shoppen inte igång lr tar det bara lång tid?


Shopen skriver 2009.02.04 17:43:12:
I väntan på att spelningar och liknande skall dra igång avvaktar vi med att beställa nytt i de gamla modellerna. Vi kanske väljer att förnya tröjorna lite istället. Men håll ut. När vi väl skaffar nytt kommer det givetvis att finnas i alla storlekar.


Peter skriver 2009.02.03 22:35:03:
Jaa jag väntar förhoppningsfult på en leverans av era svarta hood tröjor med större storlekar :) Svenska akademien <3 Bless


Allard skriver 2008.10.08 22:18:59:
Ja och då antar jag att "T-shirt rödsvart HERR" är på väg också! :D...btw finns det planer på att utöka utbudet av svakkläder ?


Lagret skriver 2008.10.06 10:41:51:
De är beställda, ska förhoppningsvis få dem alldeles snart.

Håll ut!


karin skriver 2008.10.05 15:56:34:
När fylls det på med nya mössor i webshopen?
Det börjar bli lite kallt om öronen nu!