Aktiv idag |  Aktiv de senaste tre dagarna |  Aktiv senaste veckan |  Inte aktiv senaste veckan | 



KATEGORIER:
[ Fråga bandet ]
SvAk konserter
SvAk musik
SvAk texter
Övrig musik
Övrigt
GeneralKnas
Räven
Stures Dansorkester


DISKUSSIONER:

Återförening?...
Samma Nytt i FLAC?...
Snapphaneklanen-textändring...
Styr den opp...
lite frågor....
Vad gör ni nu?...
Tack för allt :)...
En fråga...
Ge oss Svenska Akademien tillb...
Jag undrar...
Räven...
Titti gör eget?...
Stures Orkester...
enkelt leverne ...
Spotify?...
på is?...
Ang. Utlåtandet från Gillis...
Gemensamma skäl...
Lever ni som ni lär...?...
Agnes...
Babylon?...
Agnes...
Spelningsdatum?...
Politisk åsikt?...
[ KNAS! Är det du?... ]
Respekt till er...
diggar er stil...
hej hej ...
Spotify...
öland roots...



[ > ]


INLÄGG:   

[ KNAS! Är det du? ]

General skriver 2009.06.03 16:59:06:
Vi gömde oss i ett vassdike några timmar innan spelning Zander och jag. Gratis skulle det vara, och om man inte ville simma över kanalen var det det bästa sättet. Vill minnas att även Peps bevisstade nämnda spelning. Skulle kunna vara jag...


Sture skriver 2009.06.02 13:35:47:
Nu vet jag ju inte om det är Ivan som är med i filmen. Men jag vet att han och jag var på en återföreningsspelning på slottet i Landskrona -96.

Mycket möjligt, alltså.


Beda skriver 2009.06.01 23:24:03:
Tjenna! Nått tips om var man kan se klipp på händelsen eller rentav kanske hela dokumentären så man kan undersöka?


Johan Lindahl skriver 2009.06.01 22:53:50:
Hoola Bandoola Band menar jag ju såklart, BLEH


Johan Lindahl skriver 2009.06.01 22:44:46:
Tjabba!

Kollade på dokumentären "Progg på väg" som främst handlar om Hoola Bandoola Bands och deras återförening sommaren 1996.

Mitt i filmen reagerar jag över personen i publiken de filmar. Det är denna personen jag efter några tillbakaspolningar starkt misstänker är generalen själv. Personen i fråga flänger med armarna och sjunger med som om hjärtat stod i brand, detta gör mig ytterligare säker i min aning.
Jag har ingen exakt tid i filmen att ange eller ort för framträdandet, det är filmat från sidan och med dig (?) centrerat och i fokus. Kan detta kanske bli bekräftat?

Är det du, General Knas som står i publiken och rockar?

Helt ok dokumentär hur som.